Bekijk in een oogopslag de laatste berichten en taken die aandacht verdienen.
Soepele registratie van uren voor inzicht, overzicht en slagvaardigheid.
Eenvoudig plannen van projecten door beheersen van taken en communicatie.
Contacten efficiënt bij elkaar gebracht voor soepel relatiebeheer.
Medewerkers met eigen profiel en bijbehorende info voor een goede samenwerking.
Heldere helpdesk geïntegreerd met planningstool en uren- registratie.
CRM
Alle profiel- en contactgegevens van uw relaties en medewerkers elk moment binnen uw bereik.
Niet langer zoeken maar vinden
Alle gegevens van uw relaties en medewerkers zijn snel te vinden via de qrachtige zoekfunctie. Zoeken is mogelijk op basis van een uitgebreid aantal
criteria.
Heldere overzichten
Heldere overzichten verstrekken u in één oogopslag de informatie over relaties, medewerkers of organisaties die u nodig heeft.
Altijd up-to-date
Eenvoudige invoer van nieuwe relaties, medewerkers en organisaties zorgt voor een up-to-date 24-7 overzicht.
'Waarschuw mij bij veranderingen'
U kunt een automatische notificatie naar uzelf laten versturen indien er veranderingen worden aangebracht in de gegevens van een relatie, medewerker
of organisatie. Zo houdt u altijd zicht op de laatste relevante wijzigingen.